Mogelijkheden klantenservice Vodafone

16 juli 2016

Posted in Helpdesk en Servicedesk

Vodafone is al jaren een van de grootste mobiele aanbieders van Nederland met een dekkend netwerk in elke provincie. Met uitstekende abonnementen en mooie toestellen weet de aanbieder klanten snel aan zich te binden. Deze klanten moeten echter wel blijven hangen. Vodafone verdient haar geld met klanten die voor langere tijd abonnementen afsluiten. Daarom is de klantenservice van Vodafone uitstekend. Bij de klantenservice van Vodafone kun je terecht met allerlei vragen en opmerkingen, je staat er nooit alleen voor. Met welke problemen kun je de klantenservice van Vodafone bellen?

  • Problemen met je abonnement
  • Schade aan je toestel
  • Vragen over internet of bellen

Natuurlijk kun je in de eerste plaats terecht voor alle problemen met je abonnement. Deze categorie beslaat verschillende situaties; problemen met je abonnement hebben vaak betrekking op meerdere diensten. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je problemen hebt met je simkaart. Je kunt dan niet bellen met je telefoon maar je kunt ook geen gebruik maken van het internet. Wanneer je hier wel voor betaalt dan is dit natuurlijk niet acceptabel en dan kun je direct bij de klantenservice van Vodafone terecht. De klantenservice van Vodafone zal proberen je problemen over de telefoon op te lossen. Soms is er echter een defect aan het toestel of de simkaart, je zult deze dan moeten laten vervangen in de winkel. Voor al deze problemen kun je bij de aanbieder terecht. Een andere moment om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone is bij schade aan je toestel. Je kunt tijdens het afsluiten van je contract kiezen voor een verzekering. Wanneer je deze afsluit dan kun je het toestel bij schade voor een klein bedrag laten opsturen en helemaal laten repareren. Veel mensen sluiten een verzekering af, zodat ze zich dan geen zorgen hoeven te maken over hun toestel, maar wanneer het toestel eenmaal stukgaat hebben ze geen idee wat ze precies moeten doen. Hiervoor bel je ook de klantenservice. Vodafone staat erom bekend dat ze de klant zo goed mogelijk proberen te helpen en dat blijkt zeker wanneer het toestel stuk gaat. Je moet zelf bellen naar de verzekeringsmaatschappij maar verder kan het bedrijf alles voor je regelen. Alle gegevens die je nodig hebt krijg je meteen aangereikt zodat je meteen verder kunt. Tot slot: bij algemene vragen over internet of telefonie kun je de klantenservice van Vodafone ook bereiken. Wanneer je bijvoorbeeld wilt weten hoeveel belminuten je nog overhebt of hoeveel je gaat betalen wanneer je een nieuw abonnement zou nemen met meer internet.

Klantenservice Vodafone bereiken

De klantenservice van Vodafone kan zoals gezegd heel veel voor je betekenen. Het kan daarom lastig zijn precies de mensen te vinden die je zou willen spreken. Omdat er zoveel mensen voor de dienst werkzaam zijn is het cruciaal om de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Hoe gaat dit proces in zijn werk? Eerst bel je naar een standaardnummer. Je wordt verbonden met een antwoordapparaat en dit apparaat geeft je enkele opties. Er wordt een menu voorgelezen met diverse mogelijkheden. Zo zal er bijvoorbeeld worden gezegd: “Voor algemene vragen, toets 1, Voor vragen over betalingen, toets 2.” Wanneer je niet goed hoort wat er wordt gezegd moet je wachten tot het einde van het menu en alle informatie wordt herhaald. Dit kan dus soms erg vervelend, des te meer omdat je na dit hoofdmenu nog enkele andere menu’s moet afwerken voordat je met de persoon spreekt die je moet hebben. Je kunt natuurlijk besluiten om naar de Vodafone winkel te gaan; de klantenservice van Vodafone is zowel telefonisch als fysiek te benaderen. Je hoeft je dan niet druk te maken over het nummer dat je moet bellen. Toch is dit ook niet altijd ideaal. Je moet een gedeelte van je dag inleveren om naar de winkel af te reizen en je vraag te stellen. Daarom is het in de meeste gevallen toch praktischer eerst even te telefoneren. Gelukkig zijn er websites die je kunnen helpen bij het vinden van het juiste nummer. Deze mensen doorlopen samen met jou de menu’s en brengen je in contact met de persoon die je echt wilt spreken. Gaat er onverhoopt toch iets mis en kom je toch met iemand in contact die jou niet kan helpen, dan probeert men het gewoon nog een keer! Neem snel eens een kijkje op http://klantenservice.support/klantenservice-vodafone/ en neem direct contact op. Houd rekening met de kosten: wanneer je gebruik maakt van deze dienst betaal je 90 cent per minuut, ook wanneer je aan het bellen bent met de klantenservice van Vodafone!

Wanneer kun je bellen?

De klantenservice van Vodafone is de hele week te bereiken. Je kunt elke dag bellen en wordt op ieder moment van de dag geholpen. Omdat Vodafone een grote aanbieder is kan deze zich niet permitteren dat je als klant niet terecht kunt, je kunt dus in principe altijd bellen! Wil je snel contact met de juiste mensen, surf dan naar http://klantenservice.support/klantenservice-vodafone/ en bel het nummer dat daar staat genoteerd. Je wordt doorverbonden met de afdeling die je zoekt zonder dat je hier zelf moeite voor hoeft te doen. Op de site vind je overigens niet alleen de Vodafone klantenservice, maar ook staan een heleboel andere contactnummers vermeld. Wil je dus spreken met werknemers van KPN, Tele 2 of Ziggo, dan ben je hier aan het juiste adres. Wacht niet langer en bel vandaag nog!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn