Stel je vraag aan de klantenservice van PostNL

16 april 2017

Posted in Helpdesk en Servicedesk

Iedereen in Nederland is wel bekend met PostNL. Tenslotte regelt dit bedrijf het grootste gedeelte van de post in ons land. Van brieven en kaartjes tot pakketten, ze doen het allemaal bij PostNL. Ook hebben ze inmiddels een speciale afdeling voor zakelijke post. Met de PostNL Business Service kun je al je zakelijke communicatie over de post regelen. Bijvoorbeeld het versturen van pakketten, maar ook wanneer je er bijvoorbeeld een grote mailing uit wilt doen staan ze bij PostNL Business Service voor je klaar. Uiteraard hebben ze een speciale afdeling bij de klantenservice van PostNL om je verder te helpen op dit gebied.

  • Stel je vraag aan een verkoopadviseur
  • Traceren van een pakket
  • Het indienen van een klacht

Er zijn zoveel situaties te bedenken waarin het nodig is om contact op te nemen met de klantenservice van PostNL. Dit kun je alleen al zien aan het keuzemenu dat ze je voorleggen wanneer je telefonisch contact met zo opneemt. Van het stellen van de vragen die je hebt tot het verkrijgen van meer informatie over bepaalde diensten die zij leveren of bijvoorbeeld het traceren van een pakket of een aangetekende zending. Het is allemaal mogelijk via de klantenservice van PostNL. Hierboven zie je drie opties die ze je geven in het keuzemenu. Daarnaast zijn er ook andere mogelijkheden waar je uit kunt kiezen. Als je graag het precieze keuzemenu van de klantenservice van PostNL wilt weten voordat je contact met ze opneemt, dan kun je het beste kijken op de website van De Klantenservice.nl.

Vind het telefoonnummer van de klantenservice van PostNL

Omdat de klantenservice van PostNL Business Service los staat van de andere diensten van het bedrijf, heb je dus ook een ander telefoonnummer dat je moet bellen wanneer je bepaalde vragen en/of opmerkingen hebt. Je vindt dit telefoonnummer uiteraard op de website van De Klantenservice.nl. Hier vind je ook meer informatie over deze tak van het bedrijf en wat voor diensten ze allemaal aanbieden. Als bedrijf maak je tenslotte op een andere manier gebruik van het postbedrijf dan wanneer je particulier bent. Zo hebben weinig particulieren een postbus, terwijl dit voor bedrijven juist heel erg handig is om te hebben. Over dit soort zaken kun je uiteraard contact opnemen met de klantenservice van PostNL Business Service en zij helpen je graag verder. Het is natuurlijk prettig om van tevoren al te weten met welke keuzes je te maken krijgt als je de telefoon oppakt. Op de website van De Klantenservice vind je dan ook alle opties op dit gebied. Je hebt direct ook het telefoonnummer bij de hand en dit maakt het allemaal een stuk makkelijker om contact op te nemen.

Kies voor de klantenservice van PostNL Business Service

Als je klant bent bij een bepaald bedrijf of je wilt dit graag worden, dan is het wel zo fijn om ook in contact te kunnen komen met dit bedrijf. Er zijn maar weinig bedrijven in Nederland die geen klantenservice hebben en daarom is de website van De Klantenservice.nl zo handig. Je vindt hier van allerlei soorten bedrijven in Nederland de contactgegevens. Kun je bijvoorbeeld niet alleen over de telefoon contact opnemen? Dan vermelden ze ook de andere opties! Je kunt met de klantenservice van PostNL Business Service telefonisch contact opnemen, maar als het je beter uitkomt is het ook mogelijk om een email te sturen. Soms is dat nu eenmaal makkelijker. Op de website van DeKlantenservice.nl vind je alle gegevens die je nodig hebt en dat op een hele snelle manier.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn